Knowledgebase
Qec-support > Help Desk > Knowledgebase

Search help:


Aanschaf

Solution

De kosten van Qec-Rekenbladen bestaan uit:

1.aanschaf (voor het gebruik van het eerste jaar)

2.jaarlijksonderhoud (voor het gebruik van elk volgend jaar) per pakket

3.administratiekosten per vestiging

 

U vindt de actuele prijzen op www.qec.nu

De eerste factuur wordt verzonden nadat u uw offerte heeft ondertekend, gelijktijdig met de installatiebestanden. Indien de betaling niet binnen gestelde termijn plaatsvindt heeft u geen gebruiksrecht meer.

 
Was this article helpful? yes / no
Related articles Aanschaf vervolgpakket en teruggaaf onderhoudskosten
bAsic+aDvanced (A+D) vs Qeasy (Q)
Onderhoud en versies
Onderhoudsfactuur
Article details
Article ID: 6
Category: Kosten en Facturen
Rating (Votes): Article not rated yet (0)

 
« Go back

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid